Šperos.lt > Finansai > Bankininkystė > Banko komunikacijos priemonės ir įvaizdžio formavimas: AB "Vilniaus bankas"

Banko komunikacijos priemonės ir įvaizdžio formavimas: AB "Vilniaus bankas"

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
10.0
  (
4
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Paslaugų teikėjų ir vartotojų bendravimo priemonės, Įmonės įvaizdžio esmė ir svarbiausios formavimo ypatybės, AB Vilniaus banko komunikavimo sistema, AB Vilniaus Banko istorija, Banko paslaugų vartotojai, Vilniaus Banko ir jo paslaugų vartotojų bendravimo priemonės, tyrimas - paslaugų vartotojų požiūris į AB Vilniaus banko aptarnavimą, Tyrimo metodika, Tyrimo rezultatai, Komunikacinės veiklos tobulinimo galimybės Vilniaus Banke.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Kursiniai darbai
Kategorija:
Apimtis:

32 psl.

Lygis:

4 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Vilniaus Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 74.31 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą