Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Finansai>Bankininkystė>Banko komunikacijos priemonės ir įvaizdžio formavimas: AB "Vilniaus bankas"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Banko komunikacijos priemonės ir įvaizdžio formavimas: AB "Vilniaus bankas"

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334
Aprašymas

Paslaugų teikėjų ir vartotojų bendravimo priemonės, Įmonės įvaizdžio esmė ir svarbiausios formavimo ypatybės, AB Vilniaus banko komunikavimo sistema, AB Vilniaus Banko istorija, Banko paslaugų vartotojai, Vilniaus Banko ir jo paslaugų vartotojų bendravimo priemonės, tyrimas - paslaugų vartotojų požiūris į AB Vilniaus banko aptarnavimą, Tyrimo metodika, Tyrimo rezultatai, Komunikacinės veiklos tobulinimo galimybės Vilniaus Banke.

Ištrauka

Senovėje auksakaliams žmonės dažnai atnešdavo saugoti savo auksą. Su laiku auksakaliai pastebėjo, kad atnešama daugiau aukso nei atsiimama. Todėl jiems kilo mintis skolinti tą aukso likutį tiems, kam tuo metu jo reikia. Laikui bėgant toks aukso skolinimas kai kuriems auksakaliams tapo vieninteliu verslu. Jie apsiimdavo saugoti auksą už tam tikrą mokestį, o skolindavo jau už didesnį mokestį. Nuo tada, galima sakyti, prasidėjo bankininkystė.
Tai istorija. Dabar mes jau negalime įsivaizduoti savo gyvenimo be bankų, kurių paslaugomis vis dažniau naudojamės: mokame juose už komunalines paslaugas, atidarome sąskaitas, laikome indėlius ir kita. Bankas tapo neatsiejama mūsų gyvenimo dalimi ir mums svarbu, kaip gyvuoja ta dalis. Lietuvoje, kaip ir kitose postkomunistinėse valstybėse, bankų sistema dar tik kuriama, diegiamos naujos technologijos, bet neignoruojama ir užsienio šalių patirtis.
Mano darbo tikslas – išanalizuoti galimas banko komunikavimo priemones su jo paslaugų vartotojais bei atskleisti, kaip turi būti formuojamas banko įvaizdis. Tikslo įgyvendinimui pasirinkau visiems gerai žinomą ir patikimą finansinę instituciją – AB Vilniaus Bankas.
Dirbdama Vilniaus banke pastebėjau, kad daugelis klientų nežino apie visas banko teikiamas paslaugas. Antra vertus, kaskart kyla vis didesnis klientų nepasitenkinimas dėl banko aptarnavimo bei vis stringančių sistemų. Tokiu būdu yra trikdomas Vilniaus Banko ir jo klientų komunikavimas bei menkinamas šios organizacijos įvaizdis. Šis nepasitenkinimas išsirutuliodavo į nepagrįstus gandus dėl banko stabilumo ir mokumo. Todėl asmeniškai norėjau suvokti kaip galima pagerinti klientų komunikaciją su banku ir sukurti geresnį jo įvaizdį.
Minėtam tikslui pasiekti užsibrėžiau tokius uždavinius:
• Bendrai susipažinti su paslaugų vartotojais bei išsiaiškinti, kas yra banko klientai, kaip jie klasifikuojami;
• Sužinoti, kokias komunikavimo priemones su klientais naudoja Vilniaus Bankas, tai palyginti su galimais paslaugų įmonių ir jų vartotojų bendravimo būdais ir, tokiu būdu, išsiaiškinti, kaip galima patobulinti Vilniaus Banko ir jo klientų komunikaciją;
• Suprasti įmonės įvaizdžio esmę, jo svarbiausias formavimo ypatybes ir atskleisti, kaip Vilniaus Bankas kuria savo įvaizdį.
Norėdama įgyvendinti užsibrėžtą tikslą bei jį konkretizuojančius uždavinius pirmiausia išsistudijavau Vilniaus banko internetinius puslapius, kuriuose gausu įvairios informacijos apie banko veiklą, strategiją, tikslus. Iš gausybės literatūros šaltinių pasirinkau marketingo, vadybos plačiai žinomus vadovus kaip antai V. Kindurio "Paslaugų marketingą", A. Pajuodžio "Prekybos marketingą" ar A. Sakalo "Bankų vadybą". Juose radau paprastai ir suprantamai išdėstytą informaciją apie įmonių ir jų produktų vartotojų komunikavimo priemones, įvaizdžio formavimą bei informacijos apie banko kaip specifinės finansų institucijos ypatumus. Galiausiai, siekdama išsiaiškinti Vilniaus Banko paslaugų vartotojų požiūrį į banko aptarnavimą bei jų pasiūlymus, kaip galima būtų patobulinti šios organizacijos veiklą, sudariau anketą su tyrimo tikslą atitinkamais klausimais.
Visą darbą suskirsčiau į tris skyrius. Pirmasis skyrius yra teorinė dalis, kuriame išskiriamos paslaugų teikėjų ir jų vartotojų komunikavimo priemonės, įsigilinama į įmonės įvaizdžio esmę bei pastarojo formavimo būdus.
Antroje dalyje siekiau teorinę dalį susieti su praktine Vilniaus banko veikla. Pirmame poskyryje apžvelgiama Vilniaus banko istorija tikslu susipažinti su pačia įmone bei jos teikiamomis paslaugomis. Antrame poskyryje suklasifikuojami Vilniaus banko paslaugų vartotojai, išsiaiškinami jų poreikiai. Tačiau didžiausias dėmesys skiriamas Vilniaus banko naudojamoms marketingo priemonėms, kuriomis galima klientus informuoti apie jų poreikių patenkinimą.
Paskutinis, trečias syrius, buvo skirtas praktinio tyrimo analizei. Pasirinkau standartizuotą apklausą pagal iš anksto parengtą anketą, kurią išdalinau esamiems banko paslaugų vartotojams. Siekiau ištirti, kokias paslaugų bei banko darbuotojų savybes labiausiai vertina klientai; ar juos tenkina esamas paslaugų asortimentas, aptarnavimas; ar jie pastebi banko reklamą bei kas, jų nuomone, turėtų būti patobulinta banko veikloje. Anketos tyrimo rezultatų duomenis panaudojau rašant trečią šio skyriaus poskyrį apie komunikacinės veiklos tobulinimo galimybes Vilniaus banke.
Šio kursinio darbo praktinė reikšmė yra skaitytojo gilesnis suvokimas apie įmonės įvaizdžio prasmę, komunikavimo su klientais galimą naudą. Praktinio tyrimo – anketos rezultatus – žadu panaudoti teikdama pastabas ir pasiūlymus savo tiesioginiam viršininkui Vilniaus banke.
Darbo išvadose glaustai išdėsčiau kaip man pavyko pasiekti iškeltą tikslą bei uždavinius, ką naujo sužinojau iš nagrinėtos teorijos bei anketinės apklausos rezultatų. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2005-06-01
DalykasBankininkystės kursinis darbas
KategorijaFinansai >  Bankininkystė
TipasKursiniai darbai
Apimtis32 puslapiai 
Literatūros šaltiniai15 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis74.31 KB
AutoriusViktorija
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2004 m
Klasė/kursas4
Mokytojas/Dėstytojasdoc. B. Vengrienė
Švietimo institucijaVilniaus Universitetas
FakultetasEkonomikos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Banko komunikacijos priemones ir ivaizdzio formavimas AB Vilniaus bankas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 32 puslapiai 
  • Vilniaus Universitetas / 4 Klasė/kursas
  • doc. B. Vengrienė
  • 2004 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą